Sila Dapatkan dan Semak Bil Pengajian/ Bil Konvo/ Bil Kolej/ Lain-lain Bil Anda di sini !
___________________________________________________

As Salam Para Pelajar Yang Dirahmati Allah,

Bil pengajian bagi pelajar Sarjana Muda Sepenuh Masa Sessi Sept 2013 telah selesai dijana.
Mohon para pelajar semak bil pengajian anda di portal pelajar masing-masing.
Tarikh akhir pembayaran yuran adalah pada 1/10/2013.
Sebarang pertanyaan lanjut boleh diajukan kepada emel kewanganpelajar@salam.uitm.edu.my
Mohon panjangkan perkara ini kepada rakan-rakan yang lain.
Keperihatinan anda dalam perkara ini amat kami hargai.

Yang benar

Bahagian Pengurusan Kewangan Pelajar
UiTM Shah Alam

________________________________________________

As Salam Para Pelajar Yang Dirahmati Allah Sekalian,

Semoga anda sihat ceria selalu.
Buat pengetahuan anda, Kad Diskaun 1 Malaysia (KADS1M) telah siap dicetak.
Mohon hadir ke Bahagian Pengurusan Kewangan Pelajar (Zon 16) UiTM Shah Alam seperti di bawah untuk menuntuk KADS1M anda.
Tempoh: 17/6/2013 sehingga 21/6/2013
Masa: 10 pagi - 4.45 petang

Setakat itu sahaja untuk makluman.

__________________________________________________


Proses mengambil KADS1M:

1. Semak Nombor Kotak & Nombor Siri KADS1M anda di kaunter semakan
2. Catatkan nombor tersebut di atas kertas yang disediakan
3. Serahkan kertas tersebut kepada pegawai yang bertugas
4. Pegawai yang bertugas akan mencarikan KADS1M anda
5. Pegawai yang bertugas menyerahkan KADS1M anda
6. Wakil perlu menyerahkan surat kebenaran asal kepada pegawai yang bertugas

__________________________________________________

Cara-cara mendapatkan Surat Pengesahan Pendaftaran Pelajar (e-SPPP) bagi tujuan pengeluaran KWSP;

1) Log-in Student Portal
2) Click 'Student Financial Service'
3) Click 'e-SPPP'
4) Baca Pemberitahuan. Click 'OK'
5) Tick pada kotak 'Pilih' untuk bil yang ingin dibuat tuntutan kepada KWSP
6) Click kotak 'Jana'
7) Click kotak 'Cetak'
8) Surat akan dipaparkan dalam format Pdf.

____________________________________________________

MAKLUMAN KEPADA PELAJAR,

Dimaklumkan bermula 27hb Mei 2013, kaunter di Bahagian Pengurusan Kewangan Pelajar akan turut dibuka dari jam 1.00 ptg - 2.00 ptg. Sekian. Terima kasih.

Sekian.

____________________________________________________

KAD DISKAUN SISWA 1 MALAYSIA KAMPUS SHAH ALAM

Dimaklumkan agihan Kad Diskaun Siswa 1 Malaysia bagi kampus Shah Alam akan dihentikan buat sementara waktu. Ini kerana pihak kami akan membuat penghantaran melalui pos kad diskaun siswa tersebut kepada pelajar mengikut alamat yang didaftarkan melalui sistem akademik pelajar. Segala pertanyaan atau penjelasan lanjut sila emel kepada kewanganpelajar@salam.uitm.edu.my dan pihak kami sedia membantu.

Sekian.

____________________________________________________

Makluman Kepada Pelajar yang masih mempunyai tunggakan bil,

Berikut makluman berkenaan kelulusan Jawatankuasa Kewangan & Pembangunan(JKP) berhubung tunggakan bil pelajar:

1. Jawatankuasa Kewangan dan Pembangunan (JKP) bersetuju meluluskan cadangan tindakan kepada pelajar yang gagal menjelaskan bayaran bil pengajian di seluruh sistem UiTM seperti berikut:

1.1 Tahan Slip Menduduki Peperiksaan (SMP).
1.2 Gugur taraf.

2. Jawatankuasa juga meluluskan cadangan tindakan kepada pelajar yang gagal menjelaskan bayaran bil-bil lain selain daripada bil pengajian seperti berikut:

2.1 Keputusan peperiksaan tidak akan diperolehi/dicetak/dilihat.
2.2 Tidak dibenarkan mendaftar pada semester berikutnya.
2.3 Tidak dibenarkan menghadiri majlis konvokesyen.

Oleh yang demikian, pelajar-pelajar adalah dinasihatkan untuk sentiasa menyemak status tunggakan bil pada laman web kami bagi mengelakkan kesulitan yang mungkin timbul kelak.

Sekiranya pelajar ada sebarang pertanyaan atau masalah berkenaan bil tertunggak, sila emel dan kami sedia membantu.

Wassalam.

______________________________________________________

MAKLUMAN KEPADA PELAJAR,

DIMAKLUMKAN TARIKH AKHIR BAGI AGIHAN BAUCER BUKU TELAH PUN DILANJUTKAN KEPADA 31HB MEI 2013. OLEH YANG DEMIKIAN BAGI PELAJAR YANG MASIH BELUM MENGAMBIL BAUCER BUKU TERSEBUT BOLEH MENGAMBIL BAUCER BUKU DIMANA-MANA CAWANGAN PEJABAT BENDAHARI UITM.

UNTUK MAKLUMAN, DI KAMPUS UITM SHAH ALAM, PELAJAR JUGA BOLEH MENGAMBIL BAUCER BUKU DI PUSAT SUKAN UITM SHAH ALAM MENGIKUT JADUAL SEPERTI BERIKUT:

ISNIN - JUMAAT : 8PAGI - 11.00 MALAM
SABTU - AHAD : 5.30 PETANG - 11.00 MALAM.

SILA BAWA KAD PELAJAR DAN KAD PENGENALAN SEMASA INGIN MENGAMBIL BAUCER BUKU.

SEKIAN.

______________________________________________________

As Salam Para Pelajar UiTM Yang Dikasihi Allah Sekalian,

Mohon para pelajar mengambil maklum perkara-perkara di bawah. Jasa baik para pelajar dalam perkara ini amat kami hargai.

1. Pihak kami sedang dalam proses mengenalpasti pelajar yang telah lulus peperiksaan khas sem 20124 dan bertukar statusnya kepada tamat pengajian baru-baru ini. Ada diantara pelajar ini telah membayar yuran pengajian sem 20132 (sama ada bayar sendiri atau tolak ptptn). Bagi yang telah membayar, pihak kami akan membuat pemulangan ke dalam akaun bank pelajar masing-masing dalam tempoh terdekat. Bagi yang belum membayar pula, bil pengajian sem 20132 tersebut akan kami batalkan.

2. Pelajar yang telah gugur taraf pada 5/4/2013 yang lalu dikehendaki membuat rayuan melalui portal pelajar bermula 5/4/2013 – 18/4/2013. Keputusan rayuan akan keluar pada 23/4/2013.

3. Pelajar yang membuat pengeluaran KWSP untuk bayaran yuran, mohon emelkan SEGERA notis pengeluaran KWSP kepada kewanganpelajar@salam.uitm.edu .my.

4. Bagi pelajar mendapat tajaan MyBrain 15 (MyMaster @ MyPHD), pelajar akan dikemaskini status bayarannya kepada Y2 iaitu tangguh bayaran (seolah-olah telah bayar yuran). Oleh itu pelajar tidak perlu risau. Status bayaran akan dikemaskini sebagai telah dibayar sebaik sahaja bayaran diterima daripada pihak KPT nanti.

5. Definisi status bayaran pelajat – Y1 bermakna bayaran telah dibuat sepenuhnya, Y2 bermakna bayaran akan dibuat sepenuhnya menerusi tajaan & Y3 pula bermakna bayaran ditangguhkan sehingga peperiksaan (pelajar tidak dapat mencetak slip peperiksaan jika bayaran sepenuhnya tidak diterima).

6. Kad Diskaun Siswa 1 Malaysia bagi pelajar baru dengan no pelajar bermula 2012xxx masih sedang dalam cetakan pihak Bank Rakyat. Makluman akan dibuat apabila kad tersebut telah siap nanti.

7. Segala permohonan atau pertanyaan mengenai Kewangan Pelajar @ Bil Pengajian @ Tajaan dan lain-lain amat kami galakkan melalui emel kepada kewanganpelajar@salam.uitm.edu.my. Pihak kami akan membalas dalam tempoh 24 jam atau selewat-lewatnya keesokan hari.

8. Tarikh akhir pengambilan Baucer Buku 1 Malaysia (BB1M) adalah pada 19/4/2013. BB1M boleh diambil pada masa pejabat di Bahagian Pengurusan Kewangan Pelajar (Bangunan Budi Siswa UiTM Shah Alam) dan Pejabat Kewangan di UiTM Kampus Negeri.

9. Kaunter khas Baucer Buku 1 Malaysia akan dibuka bermula 5/4/2013 – 19/4/2013 di Stor Pusat Sukan UiTM Shah Alam. Kepada para pelajar yang masih belum mengambil BB1M, boleh juga mengambilnya disana. Masa ambil adalah daripada pukul 5.30 petang sehingga 11 malam.

10. Bil konvokesyen ke-78 dijangka akan dijana pada minggu hadapan. Untuk pengetahuan para pelajar, jumlah yang akan dikenakan kepada pelajar adalah sama walaupun pelajar tidak menghadiri konvokesyen. JKP 182/2013 adalah dirujuk dan ia berkuat kuasa bermula 1/3/2013. Mohon pelajar lawati muka ini untuk maklumat lanjut. http://konvokesyen.uitm.edu.my/v1/

Sekian, terima kasih.

______________________________________________________

SURAT PENGESAHAN PELAJAR MELALUI e-SPPP UNTUK PENGELUARAN KWSP

ASSALAMUALAIKUM W.B.T. & SALAM 1 MALAYSIA

KEPADA SEMUA PELAJAR,

PELAJAR YANG INGIN MENDAPATKAN SURAT PENGESAHAN PELAJAR BAGI TUJUAN PENGELUARAN KWSP MELALUI e-SPPP, PELAJAR BOLEH BERBUAT DEMIKIAN SETELAH PELAJAR MEMBUAT PENDAFTARAN KURSUS SECARA ONLINE BERMULA 27 FEB 2013 INI.

SEKIRANYA ADA PERTANYAAN BERKENAAN DENGAN PERKARA INI, SILA HUBUNGI KAMI DI TALIAN 03-5544 3369 / 3284 / 3441.

HARAP MAKLUM.
_____________________________________________________

As Salam Para Pelajar UiTM Yang Dirahmati Allah Sekalian,

Kepada pelajar yang telah dan pernah membuat semakan Kad Diskaun Siswa 1 Malaysia (ada keluar no siri dan lokasi ambil kad), mohon pelajar untuk tidak datang mengambilnya. Ini adalah kerana tempoh untuk mengambil telah tamat. Pihak kami sedang dalam proses untuk menghantarnya melalui pos ke alamat seperti yang telah didaftarkan di dalam portal pelajar. Proses penghantaran dibuat secara berperingkat dan akan selesai dalam tempoh 2 minggu. Dimaklumkan juga bahawa pelajar yang telah tamat pengajian adalah tidak layak walaupun kad telah ada (syarat kelayakan). Kad diskaun bagi pelajar yang telah tamat tidak akan diposkan tetapi akan dipulangkan semula kepada Pejabat KPDNKK selaku pemilik Kad Diskaun Siswa 1 Malaysia. Harap maklum

_____________________________________________________

Segala pertanyaan berhubung hal-hal yang berkaitan dengan kewangan pelajar,
sila emel terus kepada kami di kewanganpelajar@salam.uitm.edu.my
atau boleh hubungi kami di talian
03-5544 3435 / 3369 / 3438 / 3284 / 3441 Pelajar juga boleh menghubungi / sms kepada kami di talian 012-3846350
sekiranya memerlukan sebarang bantuan / penjelasan berkaitan dengan hal-hal kewangan pelajar

Sila kunjungi dan sertai kami di laman facebook
(BAHAGIAN PENGURUSAN KEWANGAN PELAJAR UITM) bagi
mendapatkan maklumat-maklumat terkini. Sekian
_______________________________________________________

Pembukaan Akaun Bank Islam :

Sekiranya anda ingin memohon pinjaman PTPTN atau biasiswa JPA anda hendaklah membuka akaun Bank Islam. Anda boleh membuka akaun Bank Islam secara atas talian dengan klik pada menu "Pautan Luar UiTM > Bank Islam > Pembukaan Akaun " yang disediakan di web ini.

A) Bayaran di Kaunter Bank Islam (seluruh cawangan Bank Islam)

1. Cetak bil anda di web ini.
2. Bayar di Kaunter Bank Islam (tulis no. dokumen di slip bank; tidak perlu no akaun)

Status Bayaran akan dikemaskini selepas 2 hari.

B) Pembayaran Melalui Mesin ATM Bank Islam

Dengan 3 Langkah Mudah:

1. Pilih Menu > Lain > Pembayaran Bil / Yuran IPT
2. Masukkan > No. Kad Pengenalan Pelajar
3. Pilih > Bil Anda & > Masukkan Amaun Yang Betul

C) Pembayaran Melalui PERBANKAN INTERNET (www.bankislam.biz)

Untuk menggunakan kemudahan ini, pelajar mestilah pemegang akaun individu
Bank Islam dan telah mendaftar sebagai pengguna bankislam.biz

Cara Pembayaran Yuran melalui bankislam.biz.:

1. Layari www.bankislam.com.my
2. Klik butang "Login How" pada logo bankislam.biz dan tekan "OK".
3. Masukkan ID pengguna dan kata laluan untuk memasuki bankislam.biz.
4. Pilih "Bill Presentment" pada bahagian "Bill Payment".
5. Pilih "Universiti Teknologi MARA" pada bahagian senarai penyedia perkhidmatan.
6. Klik butang "Next". Skrin berikutnya akan menunjukkan senarai Bil yang perlu dijelaskan oleh pelajar.
7. Pilih Bil yang hendak dibayar. Klik butang "Pay". Skrin berikutnya akan menunjukkan butiran pembayaran seperti nama pelajar, nombor pelajar, nombor bil dan amaun yang perlu dibayar.
8. Pilih sumber akaun untuk membuat pembayaran.
9. Klik butang "Pay" untuk meneruskan pembayaran. Skrin berikutnya akan menunjukkan butiran pembayaran yang hendak dibayar sebelum pengesahan dibuat.
10. Klik butang "Confirm" untuk mengesahkan pembayaran atau sebaliknya. Skrin pengesahan pembayaran akan dipaparkan beserta nombor rujukan.
11. Pelanggan adalah dinasihatkan untuk mencetak pembayaran yang telah
dibuat sebagai rujukan.

PEGAWAI YANG BOLEH DIHUBUNGI:

Jenis Pelajar

Zon

No Tel

e-PJJ/PLK

UKZ 18

03–55225367/5394/5362

Sepenuh Masa
(Diploma/Ijazah)

UKZ 16

03-5444 3441/3435/3284/3369

INTEC
(Seksyen 17)

UKZ 19

03-5522 7041/7043

Master/ PHD

UKZ 24

03-5522 5589/5590/5591

HAL-HAL BERKAITAN BIL PELAJAR

SOALAN 1: SAYA BARU DITAWARKAN PENGAJIAN DI UiTM, JADI BAGAIMANA INGIN MEMBAYAR YURAN?
JAWAPAN 1:

-Sila dapatkan bil di laman web bendahari http://bursary.uitm.edu.my/.
-Cetak bil dilaman web tersebut dan bayar di mana-mana cawangan BIMB yang berdekatan. Bayaran juga boleh dibuat menggunakan mesin ATM BIMB .
-Sila rujuk kaedah membayar yuran di paparan hadapan laman web terebut. 
-Simpan resit bayaran untuk rujukan.

SOALAN 2: SAYA BARU DITAWARKAN PENGAJIAN DI UiTM, ADAKAH YURAN PENGAJIAN TERSEBUT MERANGKUMI SEKALI YURAN PENDAFTARAN/YURAN KOLEJ?
JAWAPAN 2:

-Yuran semester 1 (satu) yang dikenakan kepada pelajar merangkumi yuran pendaftaran dan lain-lain yuran kecuali yuran kolej.
-Yuran kolej hanya dikenakan kepada pelajar yang mendapat kemudahan kolej. Kemudahan kolej akan diberikan kepada pelajar diploma tanpa dikenakan sebarang bayaran(tertakluk kepada kekosongan).

SOALAN 3: SAYA BARU DITAWARKAN PENGAJIAN DI UiTM, TETAPI ADAKAH SAYA BOLEH DATANG MENDAFTAR TANPA MEMBUAT PEMBAYARAN YURAN?
JAWAPAN 3:

-Pelajar baru yang akan mendaftar DIMESTIKAN untuk membuat pembayaran yuran tetapi sekiranya tidak berkemampuan, pelajar BOLEH datang mendaftar tanpa membuat pembayaran yuran.  

SOALAN 4: SAYA BARU DITAWARKAN PENGAJIAN DI UiTM DAN MENDAPAT TAJAAN DIMANA YURAN PENGAJIAN SAYA AKAN DITANGGUNG OLEH PIHAK PENAJA, JADI ADAKAH SAYA MASIH PERLU UNTUK MEMBUAT PEMBAYARAN YURAN SEBELUM MASUK MENDAFTAR?
JAWAPAN 4:

-Pelajar baru yang akan mendaftar DIMESTIKAN untuk membuat pembayaran yuran tetapi bagi pelajar baru yang TELAH mendapat tawaran tajaan, pelajar boleh datang mendaftar tanpa membuat pembayaran yuran tetapi pelajar PERLU majukan salinan surat tawaran tajaan ke Bahagian Pengurusan Kewangan Pelajar sebelum/pada/selepas hari pendaftaran.

SOALAN 5: KENAPA BIL YANG DIKENAKAN KEPADA SAYA BERBEZA DENGAN KAWAN SAYA?
JAWAPAN 5:

-Sila emel / hubungi Bahagian Pengurusan Kewangan Pelajar untuk maklumat lanjut.
Emel   : kewanganpelajar@salam.uitm.edu.my
Tel      : 03-5544 3435/3438/3439/3369/3441/3284
-Segala pertanyaan melalui emel, sila sertakan maklumat no. pelajar bagi memudahkan semakkan.

SOALAN 6: SEMALAM SAYA TELAH MEMBUAT BAYARAN YURAN TETAPI BILA DISEMAK STATUS BAYARAN PADA LAMAN WEB BENDAHARI (http://bursary.uitm.edu.my/) PADA HARI INI MENUNJUKKAN BIL TERSEBUT MASIH BELUM DIBAYAR. ADAKAH PERLU SAYA MAJUKAN RESIT BAYARAN KEPADA BAHAGIAN KEWANGAN?
JAWAPAN 6:

-Seperti yang telah dimaklumkan pada bil bayaran (nota No.6), status bayaran akan dikemaskini secara auto selepas 2 hari pembayaran dibuat. Sekiranya selepas 2 hari status bil masih belum dikemaskini, Sila emel / hubungi Bahagian Pengurusan Kewangan Pelajar untuk maklumat lanjut.
-Simpan resit bayaran untuk rujukan.

SOALAN 7: Saya Cuti Khas (CK), di Gantung Pengajian atau menangguh pengajian semester lepas, adakah saya perlu membuat bayaran pada semester ini?
JAWAPAN 7:

-Ya, Pelajar yang diluluskan Cuti Khas, Digantung Pengajian atau Menangguh
Pengajian perlu membayar semula semua jumlah pengajian yang telah
ditetapkan oleh pihak universiti.
-Tetapi bagi pelajar yang telah membayar yuran pada semester CK, Gantung Pengajian, Tangguh Pengajian yuran Kekal Status sebanyak RM45 (Sepenuh Masa) atau RM35.00(PLK) tidak dikenakan. -Sila berhubung dengan Bahagian Pengurusan Kewangan Pelajar bagi tujuan mendapatkan Bil Pengajian.

SOALAN 8: Saya ingin BERHENTI/BERCUTI (CK) daripada pengajian di UiTM. Adakah saya boleh mendapat semula yuran pengajian saya yang telah dibayar?
JAWAPAN 8:

-Pekeliling Jawatankuasa Kewangan & Pembangunan JKP Bil 150 bertarikh 13 Febuari 2007 adalah dirujuk. Pelajar yang telah membayar yuran pengajian, mendaftar kursus atau memohon selepas tarikh pendaftaran rasmi UiTM tidak layak mendapat pemulangan semula atau membawa kehadapan yuran pengajian yang telah dibayar.

SOALAN 9: SAYA MERUPAKAN PELAJAR MASTER DAN TELAH MEMBUAT PEMBAYARAN BAGI 9 JAM KREDIT TETAPI SAYA TELAH GUGURKAN 1 SUBJEK(3 JAM KREDIT). JADI ADAKAH SAYA LAYAK DIBERI PEMULANGAN YURAN?
JAWAPAN 9:

-Ya, sila majukan permohonan kepada Bahagian Pengurusan Kewangan Pelajar. Permohonan tersebut boleh juga di faks / di emel untuk tindakan kami. Sila sertakan maklumat no pelajar, no akaun Bank, jumlah yang dituntut , no telefon dan maklumat emel bagi tujuan pemulangan yuran.

NO JKP
TAJUK
KEPUTUSAN
KATEGORI
D 2515 KADAR PENGINAPAN PELAJAR
ANTARABANGSA
BILIK SEORANG RM900.00
BILIK BERDUA RM 750.00
BILIK BERTIGA RM55.00
BILIK BEREMPAT RM350.00
PENGINAPAN
D 2939 CAJ KOMISEN PERKHIDMATAN
KUTIPAN BIMB
BIL PRESENTMENT
ATM,FPX,PERBANKAN INTERNET RM0.70
KAUNTER KHAS DI UiTM RM1.00
AUTO DEBIT DRPD PTPTN RM0.70
IBG PENERIMA AKAUN BIMB RM2.00
SELAIN AKAUN BIMB RM100,000.00
DAN KE ATAS RM5.00
BANKERS CEK RM1.15
CAJ PENGHANTARAN KE BANK
PENERIMA RM 5.00
BAYARAN KE AKAUN BIMB
DIKECUALIKAN
CAJ BAYARAN BIMB
D 3057 SURCAJ KEPADA PELAJAR
YANG MENDAPAT GRED YY
DAN ZZ DALAM PEPERIKSAAN
4SURCAJ RM100.00 DIKENAKAN KEPADA
PELAJAR
DIWAJIBKAN BAYAR SEBELUM
MENDAFTAR PADA SEMESTER
SETERUSNYA
DENDA
D 3056 YURAN PEPERIKSAAN KHAS
BAGI KURSUS YG MEMPUNYAI
PEPERIKSAAN AKHIR
YURAN PEPERIKSAAN KHAS RM100.00JULAI
2008
BYRN AKAN DIKREDITKAN KE TABUNG
AMANAH FAKULTI
PEMERIKSA KERTAS SOALAN DIBAYAR
RM6.00 SETIAP KERTAS JAWAPAN
DISEMAK DAN DIBERI MARKAH.
BAYARAN AKAN MENGGUNAKAN
YURAN PEPERIKSAANDISEMBER
2008
YURAN PEPERIKSAAN
D 2700 PERMOHONAN KELULUSAN SKP DIBUKA KEPADA PELAJAR SARJANA
SKP YANG MELEBIHI HAD HENDAKLAH
MENGEMUKAN TUNTUTAN KEPADA
TNC (HEP & ALUMNI) JULAI 2007
SKP
D 2544 PEMANSUHAN GERAN LATIHAN PRAKTIKAL KEPADA SEMUA PELAJAR
GERAN KHAS KEPADA PELAJAR MISKIN
RM 250.00 SEBULAN ATAU SETIAP JAM
KREDIT
ELAUN/GERAN PRAKTIKAL
D 3060 DASAR BARU KEMUDAHAN PENEMPATAN DAN MAKANAN SIJIL/PRA DIPLOMA DISEDIAKAN
ASASI/PRA IJAZAH/MATRIK DISEDIAKAN
(SEM 16
SHJ)
IJAZAH DISEDIAKAN (SEM 16
SHJ)
IJAZAH DISEDIAKAN (SEM 1 SHJ)
IJAZAH TIDAK DISEDIAKAN
IJAZAH TIDAK DISEDIAKAN
IJAZAH DISEDIAKAN (SEM1 SHJ)
PROFESIONAL DISEDIAKAN (SEM.14
SHJ)
PROFESIONAL TIDAK DISEDIAKAN
(SEM.14
SHJ
MASTER TIDAK DISEDIAKAN
SPM
PI/LW
SPM
SPM/STP/MATRIK/ASASI
/PRA IJAZAH/SETARAF
MD/DS/PH/LW/LG
DIPLOMA
DIPLOMA KAMPUS
C 2292 PENGURANGAN YURAN
KEPADA STAF
50% YURAN PENGAJIAN STAF TETAP &
KONTRAK
PEMGECUALIAN YURAN MENDAPAT
CGPA 3..O DAN KE ATAS BAGI
PROGRAM DIPLOMA/IJAZAH (STAF
TETAP SHJ)
STAFF TETAP DIKECUALIKAN KENAAN
YURAN
PERPUSTAKAAN,KOMPUTER,MAKMAL,
PERKHIDMATAN,KESIHATAN,
KECEMASAN.
YURAN